Virtuális telefonközpont

A hagyományos telefonközpont beruházást, helyszíni telepítést (telephelyenként) igényel. A Virtuális telefonközpont szolgáltatásunkkal megkímélheti magát és vállalkozását a külön beruházástól, a fenntartástól (áram, helyigény, stb.) és az amortizációs költségektől is.

A telefonkészülékek közvetlenül a mi központi rendszerünkre csatlakoznak, így több telephely, vagy esetleg irodán kívüli tartózkodás esetén (pl. okostelefon) is úgy használható minden mellék, mintha mindenkivel egy telefonközponton lennénk összekapcsolva.

Virtuális telefonközpont funkciók

  • Csengetési csoportok
  • Hívás átkapcsolás
  • IVR (automata menürendszer)
  • Bejövő hívásoknál hívósor felállítása
  • Belső mellékek kezelése
  • Hívásrögzítés ( 2 hónap )
  • Follow Me!
  • Hívás átirányítás
  • Ne zavarj üzemmód
  • Hívás várakoztatás
  • Időfüggő működés
  • Konferencia beszélgetés
  • Konferencia szoba szolgáltatás
  • Belehallgatás
  • Mobil mellék
  • Webes admin felület :
    • telefon készülék kezelés
    • rögzített beszélgetések letöltése
    • riportok