Nagyvállalati és call center VoIP megoldások

A teljes körű Call Center szolgáltatás az alábbi elemekből épül fel:

  • Rendszerkiépítés és karbantartás
  • Telefonvonal
  • Telefonközpont
  • Call Center software
  • Határvédelmi eszközök (pl.: tűzfal)
  • Végberendezések (pl.: telefonkészülék, faxátjáró)

Igény szerint a teljes rendszer kialakításában és fenntartásában részt veszünk, szállítjuk és beszereljük, lefejlesztjük az igényeknek megfelelő megoldást hardware és software alapon.

A szolgáltatásunk elérhető havi bérleti és egyszeri megvásárlás konstrukcióban is.

TelefonSzerver – Call Center szoftver


Új és egyedi fejlesztésű Call center programunkkal a piacon egyedi megoldást kínálunk az operátorokat, értékesítőket foglalkoztató vállalkozások számára. A program a nagy igényű diszpécser központoknak is megfelel, de a paraméterezhetősége és átalakíthatósága miatt a kisebb vállalkozások számára is kiválóan alkalmas.

Legfontosabb előnye a kampány kezelés és prediktív tárcsázás funkció, amik még manapság is ritkaságnak számítanak a piacon. További egyedi értéke pedig, hogy a prediktív tárcsázó funkció képes tanulni: igazodik az adott operátor egyedi telefonálási aktvitásához. Később ezt nem felejti el, legközelebb felismeri az operátort. Ezt a funkciót a program kombinálja a kampányhívásokkal.

A rendszer, beleértve a programot is, a későbbikben továbbfejleszthető. A fejlesztés rövid határidőn belül várható, hiszen a program és akár a hardware-es környezet is saját fejlesztésű, kiépítésű.

A software további előnyei:

  • aktív kezelőfelület
  • egy kezelő felületről elérhető minden funkció
  • az adatok Önnél tárolódnak, nem felhő alapú a rendszer
  • az alap verzió rövid határidővel egyedi igényekre szabható
  • egyedi igényekhez szabott statisztikák